Tisdag

Hejhej.

Usch vilket väder det är idag. Kallt, regn och åska! Uhh.. Fast lite mysigt är det iofs :)

Helgen var allmänt stollig. Och i söndags kom Therese upp, det var kul! :D.
Jag var iofs nog inte riktigt mig själv den kvällen. Skulle para ihop Marcus och Therese.. Hoppas inte jag förstörde allt för mycket :o. Usch.. Kommer o andra sidan inte ens ihåg något av vad jag gjorde. Men det fick jag ju höra iallafall. Och det var la iofs bra det. Nu ska jag fan lugna ner mig lite smått känner jag.
Men ja, annars hade vi skoj iallafall. Drack vin och tjötade. Satt i den där camchatten och cepade (Y) haha.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen. Om en stund blire fika och lite tjöt med Angelica..

Ha det braoo. Pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0