Tisdag.

Helloow.
Var ett tag sedan jag skrev nu, så jag får väl helt enkelt försöka mig på att skriva något idag^^
Var precis nere i affären och hämtade ut biljetterna till Magnus Betnér nu iallafall, yeey!

Härom natten drömde jag att "döden" var ute efter mig, så jag vaknade med paniiiik. Lite hemskt.
Sedan drömde jag även att jag började tappa håret, så jag var helt flintis på skallen. Känndes ju verkligen kul.
har haft maaassa sjuka drömmar det senaste!

Och ja, iallafall. Nu börjar jag tappa min fantasi lite smått känner jag.
Men men, längtar iallafall SJUKT mycket till våren nu. Blev helt asglad när snön började smälta bort, men självklart ska det komma ännu mer dagen efter. Usch.
Hatar vintern.

Aja. Nu tog det stopp i Emmets hjärna :)
Ha det braooo.
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sarah

ooooh creepy drööm..hoppas du drömmer sötare drömmare framöver:)

Miss u

2010-03-02 @ 16:04:26
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0