Tisdag.

God morgon :)
Precis gått upp så  nu sitter jag här och lyssnar på musik och dricker kaffe för att vakna till liv lite.

Hade verkligen ingenting att göra i söndags så jag började kolla på hela säsongen av Paradise Hotel! haha.
Det var rätt kul faktikst. Och det var rätt person som vann också så det var ju också rätt käckt :p.

Och igår fixade jag 6 säsonger av Sex and the city, yeey! Nu kommer jag ha att göra ett tag framöver :p
Men ikväll ska jag faktikst kolla på film med Henrik. Blir förmodligen antingen Donnie Darko eller The Hurricane :)!

Så ja, så ligger det till.
Nu orkar jag inte skriva mer^^
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det finns bara 6 säsonger av satc tror jag :)

2010-03-09 @ 12:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0