Onsdag.


Hellooo!
Nu sitter jag här och har precis ätit frukost. Har även varit duktig idag också, har nämligen tagit en tur på mitt löpband haha  (Y).
Känner att jag får lite smått panik. Sitter bara här hela dagarna. Blir jääävligt segt måste jag säga.
Men men, jag får la försöka ta tag i mig själv snart typ :p.

För övrigt så hade jag mys med Henrik igår. Kollade på film. Och ja, jag känner att det inte är första gången jag skriver det nu haha. Lol.

I helgen kommer Theeeerese och Anna. Ska bli väldigt kul. Dock lite tråkigt att inte Sarah kunde följa med. Men men, det tar vi allt igen en annan dag. Men på söndag blir det iallafall Magnus Betnér, det kommer bli skoj. Inte så jätteofta jag hittar på såna saker. Så det är ju roligt. Och det hade varit ännu roligare om Therese och Anna kunde komma på fredag eller lördag så man hinner feeesta och allmänt umgås lite också. Det var ju veeerkligen ett tag sedan. Saknar ju mina Lerumsbo. :D

Näääeee nu ska jag ut och ta en cigg, sedan ska jag nog ta mig en till tripp på löpbandet. Det är rätt käckt att ha på Michael Jackson dvdn samtidigt. Man blir rätt så laddad då :D. Haha, lol vad jag tjötar. Aja.

Pussheej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0