Killar är rövhål :)

Hejhej.

Nu sitter jag här och pratar med Julia i telefon, eller ja, pratar o pratar. Hon duschar och jag sitter i luren och väntar.
Men men, jag har iallafall kommit fram till att alla killar är rövhål mer eller mindre på ett eller annat sätt.
Det stöööör mig.
Jag vill gärna flytta till Göteborg och hitta en normal kille där, det hade vart niiice!

Aja, så är det.

För övrigt har det väl inte hänt så jättemycket. Hade bara en helt sjuuuuk dröm igår. Drömde att någon kastade en mobil i mitt huvud från en väldigt hög höj så det liksom åkte igenom huvudet så att mina ögon var nära på att ploppa ut. Vaknade upp och slänge mig upp från sängen och kände på mitt huvud. Sedan tog det aslång tid innan jag kunde somna om igen.. Usch usch. Får väl hoppas att jag sover lite bättre inatt ^^.

Nuuu ska jag ta upp telefonen och kolla om Julia är klar i duschen :). Nu fick jag iallafall slösat lite tid i brist på annat.

hehu, aja ha det braoooo!

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: ARosell

Hur kommer det sig att du tycket att alla killar är jobiga då?

Du har väl alltid haft lite konstiga drömar? :P

2010-03-24 @ 01:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0