Bakis.

Tjingeling.

Usch, är astrött. Vill verkligen gå och lägga mig lite, men näe ska försöka vända tillbaka dygnet eftersom jag börjar praktisera på tisdag.

Gårdagen var jävligt rolig iallafall.
Satt allmänt och drack lite vin o kollade på Sex and the city, sedan ringde henrik och frågade om jag skulle med till hans vän. Så ja, det gjorde jag.
Så vi satt där och allmänt drack lite, sedan gick vi till bistro och tog en öl typ. Och Henrik spelade på en sån där grej och vann typ 2000 ;o. Så han bjöd mig på massa öl och inträde till kronan (Y). Asnice.
Gav även ut mitt nummer till hur många tjejer som helst. (Y)
Sedan när jag kom hem så skulle jag ta en cider, men då försökte jag öppna den med en vinöppnare. Inte så smart.
Men men, så blire ibland.
Nu ska jag iallafall puppa in mig och kolla på Sex and the city.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0