Söndag

Hejhej.
Precis kommit hem från Lerum. Blev hämtad igårkväll av Larz, Curry och Timmy :).
Väldigt snällt ^-^. Och ja, förövrigt var det allmänt kul att träffa att bäbbar!

Fick sån jävla panik imorse alltså! Kom på att min plånbok var borta, med mitt fritidskort och allt i. Riktigt ångest.
Men ja, fick ju ett sms att min kära moder när jag satt och väntade på tåget. "Hej lilla gumman. Din plånbok ligger här hemma"
Haha, vafan alltså? Jag var liksom heeelt säker på att jag hade tagit med den, men nänä. Det hade jag tydligen inte. Men det var ju jääävligt gött iallafall.

Har så sjukt ont i tån nu. Den är helt svullen och illröd. Men men, jag får helt enkelt skylla mig själv om jag är så smart och drar av nageln.

Nu ska jag nog lägga mig och titta på en film och sedan sova. Gottigt :)

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0