Trött

Gooood morning ^-^

Nu ska jag allt ge mig på att försöka skriva ett till litet inlägg tänkte jag.
Är iallafall astrött idag, satt uppe seeent inatt och läste min nya bok "Michael Jackson - moon walk"
Den är hur bra som helst.
Men nu ska jag inte skriva så mycket mer, ska hoppa in i duschen. Sedan ska jag hänga med mooor och handla. Ikväll kommer nämligen bäästa morbror på besök :D.
Men ja, jag får väl försöka skriva något käckt imorgon eller senare också. Ju mer man skriver, detso mer lär man sig tydligen.. Haha, får väl se om det är så.

Pusshej.



Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va nice =) sketduktigt med designen =)

Fin profilbild med, du passa i den hårfärgen!!!

SV: Just nu lyssnar jag på Sarah när hon lirar guitar hero =) Hoppas du får en fin dag =)

och tack för en fin kommentar om min teckning =)

Kraaam

2010-01-22 @ 13:12:20
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

har du inte läst ut boken ännu hahaha;)

2010-01-22 @ 16:07:58
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0