Freeedag.

Nu sitter jag här igen, har precis ätit och damsugit och lite sånt trevligt.
Och snart ska jag även tvätta golvet och vara lite duktig :)

För övrigt så färgade jag håret idag. Blev dock iingen skillnad. Men men, så är det. Får väl helt enkelt ta en annan färg. Orkar ju gärna inte gå runt med råttfärg. Usch usch..

Ikväll ska jag bara puppa in min i soffan med täcke och massa kuddar o titta på let's dance och äta massa gotter :D haha.

Imorgon kommer Paradise Hotel till kronan, haha. Kollar inte på det programet, men det kan ju ändå vara lite kul att spana in ragatorna. Så ja, det blir väl kanske att jag och Jullan drar dit eller något. Eller så blir det väl allmänt filmmys ^^

Men men, nu orkar jag inte sitta här mer.. Eller ja, jag hinner inte. Ska ju vara duktig och tvätta golvet o grejer :).

Ha det braooo!
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha skön bild du fått in i slutet =)

SV: tack tack tack =)

Kram

2010-01-29 @ 20:17:20
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0