:)

Heeellow^^
Nu sitter jag här med Julia och vi har precis vart uppe och ätit frukost o druckit kaffe. Gottigt.
Vi är ju änna lite trötta idag.

Haha, men gårdagen var faktikst lite rolig. Jag och Jullan satt allmänt och degade vid datorn, sedan typ vid 02-tiden så satte jag, Julia och David sig och kollade på "paranormal activity" Dom hade ju inte sett den, och jag hade ju lovat Julia att se den med henne. Så ja, jag hade ju inget val direkt :p
Men det var skoj. Jag kollade knappt på filmen, jag satt mest och kollade på hur David reagerade haha, han var allt lite rädd :)

Sedan efter det så var klockan typ 03.30 och då satte vi oss vid datorn, och David visade lite roliga klipp på youtube.

Efteeer det så var vi inne på snyggastchatten och cepade lite. Jag visade mig vara en 42 årig kvinna vid namnet Liselott :) Haha, fyfan vad sjukt. Men roligt var det. Det var ju en kille på 15 år som gärna ville träffa den här "Liselott" Och han ville kolla på film med Liselott och hennes man, och han ville även gå härliga skogspromenader med henne!
Hahaha, asså allvarligt. Hur sjuka människor finns det egentligen? Ofta man ens vill träffa någon som skulle kunna vara ens mamma?! Aja, vi garvade sjukt mycket iallafall.
Sedan efter det så skulle vi kolla på "baksmällan" men jag och Julia kände att vi var lite för trötta för det eftersom klockan var typ 06 på morgonen.

Så ja.. så var min, Julia och Davids kväll. :D

Imorgon ska jag till läkarn för ett sista besök! .. förhoppningsvis.

Men ha det braoo!
Pusshej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0