Deeeg

Hellloooooow.
Nu sitter jag här med Julia och är allmänt degig, har precis vart nere på Gabriels och käkat piiiizza :)
Igår hade vi tänkt att vi skulle dra till Lidköping, men hade vi åkt dit så hade vi inte kunnat komma hem sen, så vi sket i det. Vi satt hemma och tjötade och drack lite istället. Sedan gick vi ut på balkongen och tog en cigg, och så träffade vi ju på massa roliga killar, så ja, det slutade med att dom kom upp. Så satt vi här och tjötade med dom ett tag. Sen efter en stund så gick vi till bistro och tog en öl. Då såg jag en snygg man och då gjorde jag bort mig lite smått. Gick ju nämligen fram till honom och sa att jag tyckte att han var snygg. Usch vad pinigt.
Sen efter det så upptäckte jag att det var en man som kolla in Julia så då gick jag fram till honom och sa att han skulle gå fram till Julia istället för att bara sitta och kolla på henne :). Uuuusch, alltid ska man göra bort sig, men men. Så blir det ibland.

Nuu ska jag allt puppa in mig i sängen och sova lite, och ikväll ska jag kolla på film som aldrig förr :)
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0