Blää.

Hopp, idag är det freeedag och jag är förkyld. Men men, så är det. Imorgon kommer antagligen Jullan, om hon inte får för sig att komma idag ändå. Hon kände att hon gärna inte ville komma eftersom att hon inte har något vatten, så hon kan inte duscha (Y) Haha, så blir det om man bor ute i skogen..

Och i  onsdags var det den hemskaste dagen i mitt liv. Usch. Men mer om det vill jag iiinte skriva ^-^.

Och ja, jag vet inte om jag har så mycket mer att skriva. Men ikväll kommer "solsidan" det ska bli lite roligt iallafall haha.

Aja, kanske skriver något mer ikväll eller något. Om det händer något spännande, vilket jag inte tror att det kommer göra. Men ändå.. :p

Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0