Snusångest.

Åhhh. Jag har klarat mig utan snus i nästan 3 dagar. Är sjukt stolt! Men nu känner jag veeeerkligen att jag vill ha en... uuuääääh. Panik.
Aja, jag får helt enkelt försöka stå ut. Julia håller också på att sluta så vi får väl ringa till varandra när vi känner att det är som mest panik eller något :p. Har gått ganska bra nu när hon har varit här. Men nu har hon åkt, och jag vill gäääärna ha en!
Men hon kommer tillbaka på torsdag igen, så det är ju bra :p
Så ja, på torsdag har jag och Julia iallafall bestämt att vi ska permanenta oss. Antingen så blir det asfult eller så blir det väldigt bra med lite volym i håret :). Världen går ju liksom inte under om det skulle bli fult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0