Maha!

Heeeeej :)
Haha, jag är så jävla glad.
Men det tar vi lite senare.
Iallafall. Jag och Julia var på Bistro, det var ganska triskt måste jag säga. Men men vi hade varandra iallafall, det var ju bra :p
Haha.
Men ja, sedan när vi gick därifrån så träffade vi några killar, och den ena killen sa att jag hade världens dubbelhaka =) då blev inte Julia så glad, så hon skällde ut killarna. Och sedan var det en MC-kille som sa att jag var asfin och han ville att vi skulle hem till honom. Men nej, vi stack hem istället =) serdan ringde han typ 150 ggr ^^
Men vi skte i atrt svara bara :). Aja, nog om det.

Jag är iallafall så jäääävla glad. För att jag är så jäääävla kär!!!
:D:D:D

Kommentarer
Postat av: T

Du är inte bara kär, du är snygg som fan oxå!

2010-02-13 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0