Fredag.

Tjingeling :)
Då var det fredag igen, känns verkligen som lördag! Fast det kan ju bero på att jag och Julia festade till det lite igår :p, vi var hemma hos några som vi var hos förra helgen. Det var rätt trevligt.
Sedan så gick jag, Julia och Bohman hem till mig så kollade vi på Pocahontas haha.
Idaaag är man ganska bakis.
Och imorse när vi vaknade så kom Julia på att hon hade glömt sin väska och tröja hemma hos Marcus, så ja,  vi fick helt enkelt gå dit och hämta de, seg som man var.

Det var ju ett litet tag sedan jag skrev, så jag kan ju alltid tillägga att i tisdags så var jag, mamma, Helen och Sofie på bio. Kollade på Farsan. Haha, den var rätt rolig.
Sedan när vi kom hem så skulle jag och mamma gå ut på balkongen för att röka, klockan 22.30 på kvällen. Då kollade vi upp på ett kontor som ligger framför våran balkong. Där var det en man som fick en avsugning av en annan (Y). Typ "heej, jag jobbar över ikväll" uuusch, äckliga ragator. Men men, stollar finns det gott om.

I onsdags så var vi i Lidköping och shoppade lite. Det var också skoj.

Men ja, iallafall nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Nu ska jag och Julia puppa ihop oss och kolla på tv eller film eller något.
Och just det ja, jag har vart snusfri sen i måndags, och idag kände jag för att lyxa till det lite eftersom det är fredag, så jag tog en snuuus :D Fan vad gott det var.

Aja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0