Deeegig morgon

Well heeeelllooooow!
Jag vaknade ju inte på skönaste sätt imorse iallafall. Inatt vaknade jag av att min katt juckade mot mitt ben!!!!! USCH. Dags att knippsa kulorna på honom snart, så han slutar vara så äcklig. Haha, men men. Han är så liten så han fattar ju inte riktigt att man inte ska göra så.

Sedan somnade jag allafall om, sedan vaknade jag klockan 10 av ett sms från Tommy. Då kände jag att jag lika väl kunde gå upp ^^
Så nu har jag precis duschat och jag är hur pigg som helst :).
Precis kollat på ett avsnitt av "blåsningen" och även "En annan del av köping" ^^

Nu ska jag nog sminka mig eller något trevligt. Eller städa kanske :o? Fast det vet jag inte om jag orkar. Kanske hjälper mamma med disken eller något istället :)

Jaja, ha det braoooO!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0