ååångest.

Tjingeling.
Vaknade inte förren typ 13 idag. Usch vad ångest. Det är verkligen att man har sovit bort hela dagen typ.
Tror att jag sov så länge för att jag hade massa sjuka drömmar. Drömde bl.a att jag hade flyttat långt åt helvete så var Sarah och Therese o hälsade på. Sedan när jag skulle följa dom till tåget så var man tvungen att ta en rulltrappa. Men ja, rulltrappan bara fortsatte och fortsatte, till slut kom vi till underjorden så det var massa som var tvunga att försöka hjälpa oss och massa (Y). Käääckt.

Men men, sedan vaknade jag iallafall av att mamma stod o bakade bullar! goottigt :D!

och förövrigt så lägtar jag till heeeelgen! Tror att det var för vi hade så skoj förra helgen eller något haha :p
Men men, nu orkar jag inte riktigt skriva mer. så ja, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0