Torsdag

Tjingeling ^-^

Gårdagen var allmänt mysig. Kollade på Fourth Kind med Henrik.. Den var allt lite läskig. Men ändå rätt kul, ifall man tror på utomjordingar och såna saker då. Och just de att den var verklighetsbaserad gör ju också att det blir lite mer intressant :). Så ja, ni som tror på sånt kan ju alltid ta och kolla på den, om ni inte redan sett den.

Förövrigt har det inte hänt så mycket skoj som jag kan skriva om.
Mer än att min katt är en råtta. Usch..
Först går han och rotar i min papperskorg och hämtar massa äckliga rester som han sedan börjar äta.
Och igår när vi hade ätit så hoppade han upp och snodde en potatis som han sprang iväg med, och även åt upp (Y).

Men men, idag blir det väl film med Henrik igen, inte så mycket mer än så..
Nu ska jag äääta ^^ pusshej.


Kommentarer
Postat av: sarah

mysigt^^..har den filmen hemma men har inte sett den får ta och sen den ikväll då:) fan vad nice visste inte att den var verklighets baserad..:S då blir det ännu läskigare och kolla på den:P..

Hoppas du får en mysig helg! Puss puss

2010-04-16 @ 11:18:49
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0