Tisdag.

God morgon.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och gör ansiktsmask. Gottigt.
Sov typ iiingenting inatt så jag sket i praktiken.. Illa.
Men men, så blir det ibland.
Hade så jäävla mycket tankar i huvudet inatt så jag kunde verkligen inte somna, och när jag väl somnade så vaknade jag av att jag drömde om helgen typ. Fyfan. Inte okej..

Nej, så nu ska jag nog ta och städa rummet. Ligger verkligen kläder över heeela mitt golv. Fick ju massa asfina kläder av Therese i helgen! :D

Förövrigt träffade jag även Henrik en stund igår. Det var lite skoj.. Men ja, sedan sa jag till honom att jag inte vill att vi ses mer (Y). Haha, vafan liksom..
Näe, men det är väl bara allmänt egentligen att jag inte ser någon anledning till att träffa honom. Vi gör aldrig någonting annat än att kolla på film eller ta en cigg. Så ja, jag kände att det var nock med det nu :). Känns rätt braaaooo! ^^

I helgen blir det LERUM! Ska bli kul.. Komma ifrån Vara lite, haha. Tänka på lite annat så att säga.

Men men, nu orkar jag inte skriva mer.. Ska dra och tvätta bort ansiktsmaken.

Ha det braaao alla dockor som läser min tråååkiga blogg :)
Pusshej.


Kommentarer
Postat av: ARosell

Fin bild. Lycka till med att hålla dig borta från Henrik.

2010-04-28 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0