Måndag

Tjingeling.

Nu sitter jag här och degar som aldrig förr. Har varit i Lidköping typ halva dagen med Mami, asmys :)
Vi åkte iofs i samma rondell 170 gånger.. Men men, tillslut hittade vi iallafall :p.

Helgen var asbra! Var ju tänkt att Sarah och Chrille skulle komma upp egentligen, men istället så kom dom ända till Vara för att hämta mig, sjukt gulligt.
Och det var riiiiktigt kul att träffa alla bäbbar igen :)!

Igår hände väl inte sådär jättemycket. Var väl hemma vid 17 eller något, sedan kom Henrik över så vi kollade på film. Kollade på Horsemen och Rocky horror. Haha, Rocky horror är ju en musikal från 70-talet. Så mina förhoppningar om den filmen var väl inte så jättehöga. Men den var riktigt bra faktiskt :p.
Blev änna lite smått kär i Tim Curry ^-^.

Imorgooon är det praktik igen, käckt.

Men men, nu ska jag nog gå och diska. Ha det braaaooo! Pusshej.
Haha, han är ändå lite söt. Eller ja, på den tiden var han det ^^  Fast ändå helt sjuuuukt ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0